Ja ha..då är vardagen tillbaka!!

Men håll med mig om att det är ganska skönt...eller vad tycker du??!!  Jag tycker att julen är supermysig och rolig men det är ett lugn inom mig nu när den är över, ingen stress och inte en massa saker att inhandla och fixa. Nu är det nyår snart och det är inte alls lika mycket stress och planering inför som det är med julen.
Julen har varit toppen, vi firade den i Ramvik med Daniels familj och det var härligt.
Agnes gillade tomten, hon såg honom igenom fönstret när han kom och sen när han kom in så tog hon honom i handen och visade vart han skulle få sitta, hon är ju inte rädd ngt hon, inte "bangen" alls!!! Hon hade fullt upp med att hjälpa till att dela ut alla paket med Jossan...trots att det gick undan så tror jag att det tog över en timme att dela ut alla klappar...hur var det nu med sveriges "ekonomiska kris", ja ja julklappar är ROLIGA!!!!  Eller vad säger du Jossan ;)*hihi*

Tack alla ni, för alla fina julklappar vi fått. Agnes och Lucas har fått så mkt saker så det är otroligt...tack tack tack!!
Kram på er så länge!!! 

Kommentarer
Postat av: idaJ

Hej kusin!! Vilken mysig bild! :) Oj, ja det var ju hur länge sedan som helst! Spännande att se. Tänk om man hade haft så långt hår nu, vilken fröjd! Jag hörde av mamma att ni var förbi, synd att vi hade hunnit fara. Men vi ska nog ta och åka hem snart igen, då får ni komma förbi. Jag vill ju träffa den lilla krabaten! Och er andra förståss :) Ha det så bra! Kram!

2008-12-28 @ 14:04:57
Postat av: Linda

Åh vilken härlig bild!

Skrattade när jag läste at Agnes gillade tomten, Robin AVSKYDDE tomten, har aldrig sett Robin så rädd nån gång. Han såg när han kom och han va så glad...ända tills tomten steg innan för dörren och började prata, då blev det plötsligt GALLSKRIK =)

Hannah därimot hade fullt upp med att hjälpa tomten med alla klappar osv. Bättre lycka nästa år kanske hihi

2008-12-29 @ 20:50:20
URL: http://lindaenroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0