Ja nu är vi snart på G!!

Efter mycket sjukdommar hit och dit så kör vi nu slutspurten med att jag kör en förkylning till och Agnes kör öroninflammation, sen är vi KLAR!!!  På riktigt... nu är vi klar, nu har vi väl ändå haft vårt tycker jag!!!??

Idag har vi stökat och bökat på här hemma, imorgon är det dags att slå in alla julklapparna som vi inhandlat.
Fatta att jag köpte en massa inslagningsprylar från panduro i oktober så det ska bli roligt att ta fram det och sätta igång, men ni vet ju hur det är... mycket blir ju inslaget redan på affären men några kan jag ju få pyssla lite extra med ändå ;)!!
Vi hade tänkt att vi skulle fara en sväng till Kramfors imorgon och handla lite mat och kanske strosa på lite om det är väder dvs, just nu regnar det och det är mindre roligt att gå på stan med två små barn då.
Vi var på en mysig promenad idag, härligt väder med lite snöfall. Lilla Lucas sov ute i voksin i tre timmar det var skönt för honom. Agnes har inte sovit alls idag, så nu är det dags att fixa lite välling och stoppa ner henne i sängen.
Vi hörs kanske senare..vem vet!!! 
Avslutar med att lägga in en bild på vår fin fina lykta som jag och Agnes gjort!!
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0