Vinter i all ära.....

Nä... jag brukar faktiskt vara en vinter fantast men nu hatar jag verkligen vintern och det som hör den till..tex magsjukan.
Jag har haft sån j*vla otur sen vi fick Lucas...som TUR är har han varit frisk och otroligt  nöjd (och det är ju igentligen det som är viktigt..att han är frisk). Först den där huvudvärken som jag blev inlagd för, sen en rejäl förkylning som Agnes oxå fick och till råga på allt det så fick Agnes magsjuka i går(söndag)...som ett brev på posten så fick jag det oxå så klart. Det är ju så jobbigt när ens barn blir sjuk...man vill liksom ta allt jobbigt ifrån dom. Nu börjar vi att pigga på oss så det känns skönt men jag har inte mycket kraft kvar nu..allt detta har hänt på två veckor så jag känner mig rätt slut nu faktiskt.  Men men som sagt börjar vi att pigga på oss nu ska jag sluta gnälla..*fniss*.

Nå ja... nu är det dags för mig att fixa lite med tvätten och amma en liten kille. Ha det gött!!

Kommentarer
Postat av: Anna Wagenius ( Svanholm)

Jobbigt att vara sjuk, skönt som sagt att lilleman klarat sej. Provade ditt recept på Woken, super smarigt som sagt.

2008-12-18 @ 10:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0