Ursäkta röran!!

Såg nu att min länk inte blev så bra..jag skulle länka till en jullåt med Celine Dion men det funkade inte direkt...du som vet hur man gör...snälla hjälp mig lite på traven !!  Vill kunna lägga in lite härlig musik här oxå!!
Måste varna för mycket tjafs här på bloggen nu ikväll..jag måste få prova mig fram här och se hur man ska göra med allt. Nä men vad säger ni..lite mer bilder kanske.
Mina största intressen i livet är ju min familj så klart, min man Daniel vår dotter Agnes och sen lilla bebisen i magen som snart ska få se dagsljuset. Sen älskar jag inredning och att dona och fixa till i hemmet. Mitt jobb är oxå ett stort intresse..för er som inte vet så jobbar jag som frisör och driver min egen verksamhet. Så min blogg kommer till stor del att handla om detta..familjen, inredning och hår/make-up.

Tänkte lägga in lite bilder på vår nya hall...iom att vi ska få in en syskonvagn så har vi varit tvugna att ändra om lite. Så här blev det ...lite efterbilder för jag hittar inte bilderna sedan innan!!!






Kommentarer
Postat av: Carro

Hello! Härligt att du har börjat blogga.....nu är även du fast i träsket!;)

Vi hörs snart bruden....byebye så länge!

2008-11-28 @ 12:38:06
URL: http://www.metrobloggen.se/carrolajna
Postat av: Carro

Ja det vore jätte trevligt om ni ville komma hit:)

Hoppas allt kommer gå bra för dig, förhoppningsvis hörs vi innan!!! många kramar

2008-11-29 @ 14:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0