Lucas dop 4/4

I lördags var det dags för dopet....roligt !!! Jag fick ordna det mesta själv för Daniel låg på jobb och kom hem sent på fredag kväll.Som tuuur är så har jag ju Jannice , en räddare i nöden. Hon tog bilen och tjejerna och kom hit tidigare på fredagen, så himla snällt. Daniel körde ju norrut så han tog med sig Janne på vägen hit!!! När Jannice och tjejerna kom hit så ordnade vi fyllningarna till tårtorna och sen fixade vi tacos..mumma!  Jannices mamma ringde sen och erbjöd sig att se efter alla tjejer medans vi skulle duka på församlinghemmet  även Agnes. Hon är ju så himla tuff så även fast hon inte träffat de så mkt så gick det toppenbra att lämna henne där.  Vi for och dukade och gjorde så fint...limegrönt och turkost blev det. Härliga färger!!!

Efter dukningen hämtade jag Agnes hos Kerstin...hon hade lekt och busat och allt hade gått bra. Sen hade vi lite mys uppe i vår säng med lite fika och såg på så ska det låta..sen var det natta!!  Daniel kom senare under kvällen när vi hade somnat!!!
Jag hade sagt lite under kvällen att det var lite kallt inne tyckte jag men jag vred upp golvvärmen lite och sen somnade jag och tänkte inte mer på det men när Daniel kom hem så kollade han upp det lite och det var en cirkulationspump som var trasig..brrr vad kallt det blev under natten!!!! vi hade tillslut bara 16 grader inne!!

På lördagen så for jag och Jannice och ordnade med tårtorna...Daniel fick vara hemma med barnen.
efter det så for vi hem och klädde på oss och åt lunch sen var det dags för dop. Agnes hade ju fullt upp med att stå där framme och sjunga och kolla på alla människor prata med Elias och kolla på när kantorn spelade pianot.
När hon började spela så sa hon..mamma "Lille katt"
ha ha roooligt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0