Påsken

är ju en mysig helg tycker jag...det är liksom början på våren på ngt vis. I helgen har vi haft blandat väder men ändå så tycker jag att det doftar vår varje dag nu...lera, sand, blött gräs, smutsigt vatten och upptinat hundbajs...ja det är sant!!!  
Förstår inte varför tjejerna inte kan hitta EN toalett ute utan istället för att komma överens och kompromissa om en plats så skiter dom lite här och lite där. Det är inte roligt på våren då allt tinar fram. Ja ja det är gödning och sen finns det ju tydligen ngt som heter kratta har jag hört *ler*!! 

Idag har vi haft toppenväder och idag blev det premiärgrillning...oj oj oj så smaskigt det var!!!   Vi hade bjudit hit våra kompisar Theres, Fredrik& Felicia, vi åt toast med räkröra till förrätt sen grillad kycklingfilé och fläskkarré, potatisgratäng, morotstzatsiki, och salasasås. Sen splittade vi på oss en stund för att lägga barn och göra klart för natten...så nu sitter jag här i vårt sovrum i väntan på att Agnes ska somna själv i sitt rum, efter det då drar jag tilll Theres där vi ska se film och Fredrik är på väg hit till Daniel då lilla Felicia somnat...ja, nu kom han, vilken tur han hade då, Felicia måste ha varit trött, känns som att jag kommer att få sitta här hela natten, Agnes är inte alls trött :(


Kommentarer
Postat av: ingela

Åh, milde tid så gott det där lät!!!!Hoppas på bra väder i helgen så vi kan grilla oxå!

Ha det så bra!!

2009-04-14 @ 21:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0