Underbara barn!!

Tänkte berätta om gårdagen man jag hejdar mig det var en pissig dag bara, det är fööör tjorvigt för att bena upp och berätta. Men jag har oxå (som alla andra) dagar då ALLT är piss, vaknade med huvudvärk...fyra alvedon, två koffeintabletter men Nej då ,den förbaskade huvudvärken hade bestämt sig för att stanna. Sen gick det bara utför efter det..det ena efter det andra!!!
Det jag då får tänka på är mina underbara barn...de är ju för mysiga!!!
 Lucas är så himla nöjd med livet och Agnes surrar så öronen kommer att lossna, men det gör ju att man går med ett leende på läpparna hela tiden, allt låter ju så roligt .
Daniel låg på jobb igår och jag brukar då fuska med att låta Agnes sova med mig i vår säng..oj oj så mysigt det är!! Hon somnade alltså i vår säng och sen gick jag upp med Lucas ..ammade honom och lade honom i vaggan och vips så sov han, då kunde jag ligga och surra med en kompis på msn och sen läsa lite och somna i lugn och ro..vad härligt vi har det!!  Agnes vaknade 5.30 och jag ville bara dra täcket över huvudet (på henne..hihi) men Lucas sov till 07.30. Då kunde han INTE få upp ögonen, totalt ögonflussad...bläääää!!  Då ringde jag vårdcentralen och skulle kolla om vi kanske måste ta salvan fler gånger per dag eller byta till ngt annat. Vi fick en tid kl 14.00 så Daniel for dit med honom, han kollade CRP det var inte förhöjt öronen såg fina ut, men det var det där med ögonen som vi var tvugna att göra ngt åt....då fick han en ny salva, 5 gånger om dagen....fattar inte hur det ska gå.

Imorgon är det dags för dagisbarnen att klä ut sig till påskkärring..så roligt!!! De brukar ta en lov runt byn, ska se om jag kanske kan få dom att komma på salongen och hälsa på....måste bara se om jag har ngt att bjuda dom på isf.   Ska ta och leta fram ngt som hon kan ha på sig , huckle, förkläde, ...vad mer ska man ha??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0