Det sägs att det är dags nu...??!!

Ja det går rykten om att jag tydligen fyller 30 år...nä jag vet..jag kan inte tro det jag heller ;)!! Skämt och sido, på fredag är det den "stora dagen" och jag har laddat kylskåpet med lite gosaker ikväll. Jag var på Hemköp och handlade nu ikväll..åh så härligt lugnt och skönt det var där den här tiden på kvällen, toppen!!! Var även in på dollar och köpte lite fina drickesglas för alla våra går sönder (köpte ca 12 st på IKEA för inte så länge sedan..hm). Hittade mindre glas med svarta fjärilar på 2 st för 10:- är det inte underbart så säg!!!  ;)  Pappa ringde idag och kollade vad jag önskade mig..ja det är ju den svåraste frågan jag får...det är ju så otroligt svårt att önska sig saker, jag menar.. när man är 30 år så har man ju det mesta och man vill ju kanske hitta på ngt som man har kvar liksom i flera år. Men min underbara man kom ju på att jag kanske kunde tänka på ngt som vi kan ha ute....då kom jag på det, jag vill köpa en hammock till sommaren så nu har jag önskat mig birdrag till det, visst var det väl en bra grej...får mig direkt att tänka på Björnsjö. Mormor och morfar hade en hammock och jag satt alltid i den när jag var liten, gunga är ju för mysigt och rofyllt!!  Sen gillar jag ju smycken oxå..vore kul att kunna sätta på sig ngt extra fint när man inte är hemma och ammar, byter bajsblöjor och blandar välling ..hihi fast det älskar jag ju oxå!!!

Nog om detta!!!

Jag har inte bloggat på ett tag, vet inte riktigt vad det beror på men tiden räcker liksom inte till för allt längre, det rullar på hela tiden och vips så ha en hel vecka gått. Hoppas på att kunna uppdatera mig lite mer ofta nu .

På lärdag ska vi på dop..Norah ska döpas, det är Maria & Jonas lilla prinsessa. Ska bli roligt att gå på dop nu innan vi själva ska ha ett. Den 4/4 är det dags för Lucas att döpas. Längtar tills vi får sätta på honom vår fin fina dopklänning...mamma sydde den till Elias,men sen har även Agnes haft den på hennes dop



Ni ser kanske inte hur välarbetad klänningen är på den här bilden men lite ser ni säkert...hur som hellst det är en fin klänning och mamma ska vara stolt att ha sytt den!!  Nu ska det bara broderas in ett nytt namn.... Lucas 2008.
 
Kram på er alla  //Sandra

Kommentarer
Postat av: idaJ

GRAAAAAAAAAAAAATTIS!!!!

Kramar!

2009-02-27 @ 13:29:15
URL: http://idaj.blogg.se/
Postat av: Morbror Dan

GRATTIIIIISKRAMAR så här i efterskott!!!!



Hälsa familjen så gott!!!



dan & Ingela

2009-02-28 @ 15:44:50
URL: http://danjonsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Stort Grattis till dig Sandra! Hoppas att du hade en fantastisk dag!

Många kramar från Marianne --<-@

2009-03-02 @ 09:05:25
URL: http://marionhallon.blogspot.com
Postat av: Linda

Hejsan!

Va glad man blir när man kommer hit och ser alla

tulpaner, vårligt!!! =)

Jag tänkte utmanat dig lite..kolla min blogg ;-)



Hoppas att allt är bra med er och att barnen

håller sig friska.

kram

2009-03-03 @ 11:47:34
URL: http://lindaenroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0