Fredag den trettonde...oj oj !!!

Nja..jag är ju faktiskt inte vidskeplig av mig så att det är fredagen den trettonde bryr jag mig inte om.
Men hörrni...det är fredag igen, konstigt..nyss var det måndag. Härligt..veckorna går fort och snart är våren här. Idag är det toppenväder ute, några grader kallt och plusgrader i solen underbart!!

Idag har Agnes fått vara hemma från dagis för hon har hostat och varit vaken och orolig inatt, snorig är hon oxå fortfarande så jag kände att det inte vore rättvist att hon skulle behöva gå när jag ändå är hemma..nu får hon vara hemma och slappa och sova som hon behöver. Inte för att det är vad hon vill direkt,vara hemma från dagis menar jag . När jag sa till henne imorse att hon skulle vara hemma så sa hon (på sitt eget lilla språk) ....NÄ jag hä mamma!!!  Hihi hon ÄLSKAR dagis!!!

I helgen ska vi nog bara ta det lugnt, eventuellt så far vi en sväng till Ö-vik för vi har två ett åringar som vi ska gratta nästa vecka så några födelsedagspresenter ska vi köpa iaf. Felicia ,Theres och Fredriks lilla dotter, fyller år på fredag och sen Agnes lilla kusin Signe på lördagen.

Just nu sitter jag här vid våran lilla kontorshörna och donar lite med papper och kollar om jag kanske ska beställa några kläder till dopet, har hittat ett par fräna byxor till Agnes och ett par byxor till Daniel oxå. Barnen har jag lagt ute i vagnen för att sova, dom har sovit i en timme nu så jag ska nog ta och ta in Agnes snart annars blir det en lång kväll för henne. Lucas däremot han får sova vidare, igår sov han 4 timmar ute i vagnen i 17 graders kyla. Kollade på termometern när jag tog in honom och luften vid hans ansikte var 10 plus så det var härligt att veta.

Ha en mysig fredagskväll.
På spåret eller Let´s Dance...vad föredrar ni???

Kram på er!! //Sandra


Här sitter jag och donar lite. Vår lilla kontorshörna!!

Kommentarer
Postat av: ingela

Hej! Vilken mysig hörna! Var har ni den??

OM du far till Övik, kan du kanske komma förbi o hämta filten om du vill...Vi hörs!

Kramar

2009-02-13 @ 17:39:08
Postat av: Marielle Åkerlund

let´s dance såklart! ;)

2009-02-13 @ 19:15:35
Postat av: hanna

hej sandra :) jag undrade bara om du fick det jag skrev till dig innan :) om att jag visst kommer ihåg dig :)

kram /hanna!

2009-02-13 @ 19:47:45
URL: http://hannaoberg
Postat av: marion (c=

Men vilken smart lösning på kontorshörna! Jättefint också tycker jag!



Vi hörs/skrivs!



~ Trevlig helg!

2009-02-13 @ 21:50:57
URL: http://marionhallon.blogspot.com
Postat av: Linda

Tror nog jag väljer Let´s Dance =)

Gissa om man bli avis på dem små som sover så GOTT

i sina vagnar, det ser så SKÖNT ut!

Hoppas Agnes kryar på sig!

Trevlig Helg på er!

kramar från oss i äskja :)

2009-02-13 @ 23:10:01
URL: http://lindaenroth.blogg.se/
Postat av: Linda

Grattis på namnsdagen!!!



Såg ditt sms, vore superkul om ni hängde med!

Vi måste absolut planera vidare på det =)

Kram

2009-02-17 @ 23:41:26
URL: http://lindaenroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0