Helg !!

Igår lördag så tog vi en mysdag...for och handlade lite till  middagen och köpte lite fina tulpaner. Då är det helg för mig...blommor och god middag, då myser jag !!!
Jag har hittat en låt som jag tycker är bra.. Kelly Clarkson, Addicted. Så när vi var på väg till Ullånger för att handla på ville jag lyssna på den i bilen och digga lite, då säger Agnes...Nä mamma, lilla katt!!!!  Nä..... nu ska mamma lyssna på det här. Vad händer.. jo medan jag njuter av låtarna så sitter Agnes i baksätet och sjunger HÖGT...LILLA KAAAAAAAAT jag kunde inte annat än att börja tokskratta, jag hörde absolut inget av låtarna jag spelade bara Agnes sköna stämma;)

Så nu tänkte jag få lyssna på den...lyssna och njut ni me!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha ha, va härlig hon är! Vem behöver stereo i bilen med en sån liten pärla? =)

2009-02-08 @ 20:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0