Egen hårvård!!

Syrran och jag hade egen¨hårvård idag.....ingen av oss hade gjort ngt på länge och nu var det  äntligen dax!!! Vi såg ut som små råttor i håret och kände oss pissiga bägge två vilket före bilden visar;) 
(sorry syrran men du blundade på alla kort) 



Så himla cool frisyr du fick sen..oj oj!  Klippte en kort modern frisyr med kort nacke och tyngd framtill. Färgade sedan utväxten mörk och behöll de blekta topparna...såååå härligt djup och fina kontraster!!!
 


 
Jag försöker ju att spara ut håret så Linda toppade bara till det och gjorde mig lite blondare. Känns sååå härligt!!! 


Skulle gärna ha det där blonda som syrran har men jag får ta det försiktigt för jag är ju rädd om längden på håret och för att få det där h*r vita håret så krävs det att man bleker myyyycket!!! Får nöja mig med lite så där öststats gult så länge!! LOVELY..tack för hjälpen syrran..känns härligt att vara nyfärgad!!! 

Kommentarer
Postat av: Linda

Hallå där!

Vilka snyggingar!!!

Äntligen äre snart dags för dig att göra nåt med mig och jag lääängtar.. går inte att få nån ordning på det, de är långt långt låååångt =)

kram

2009-01-27 @ 14:44:45
URL: http://lindaenroth.blogg.se/
Postat av: Barret

Ni kan inte se ut som råttor...alltid chica fräna tjejer!

kramis

2009-01-27 @ 22:21:27
URL: http://www.metrobloggen.se/carrola
Postat av: Jenny

Hej min vän! Jag blir inte avis alls när jag ser att ni fått fixa håret. Jag vill också ;) Hör av dig om du har någon möjlighet framöver! Hoppas allt går bra med lilleman. Så stor han har blivit redan! Sötnos!



Ha det gott!



KRAM



Jenny

2009-01-28 @ 13:07:41
URL: http://jennyshemochharmoni.blogg.se/
Postat av: hanna

hej sandra :) självklart kommer jag ihåg dig! du gjorde ju dom mest coola frisyrerna (då) på mig när jag var liten ;) haha, blå och röda slinger, tufft! så du gjorde helt rätt i att skriva :) jättekul! hur är det med dig? ser att du har barn och hela köret :D vad roligt! själv är jag bara sambo änsålänge :P

ha det bra så hoppas jag att vi hörs mer :)

Kramkram

2009-02-04 @ 21:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0