Hallelujah moment!!

Detta köpte jag på Apoteket i fredags...nu snackar vi överlevnadskit!!!! Jag börjar att bli GALEN över Daniels snarkande på nätterna, han liksom skriker i sömnen..... nä det är inget skämt när hela byn är tyst och alla sover så känns det som att hans snarkandet övergår från lite "phuande" till ett rejält vrål. Det funkade HALLELUJAH!!!!!!! Jag vaknade en gång  på natten av att Lucas ville äta och under tiden jag ammade så var det faktiskt bara lite "phuande" jag hörde från min älskade vän, helt otroligt!!! Kämpa på vännen *ler*!!! Han sa dessvärre att det smakade illa och att det var ett rejält tryck i flaskan och att det kändes konstigt..men men vad gör han inte för husfriden ;)!!!
                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0