Hemhjälp!!

Idag har jag haft hemhjälp...en liten tjej som verkligen tycker att diska är hennes uppdrag här i livet. Jag tycker väl att det är si så där......det länkas liksom ihop med att skura golvet i köket oxå vilket jag inte alls tycker är särskilt roligt. Men men vad gör det när Agnes är såååå nöjd när hon diskar!!  

Tänkte lägga ut bilder men ångrade mig.......på bilderna så står hon och diskar utan tröja( av vissa skäl) och det är ju så tragiskt att man inte ska våga visa dom här på bloggen pga att det finns galna människor som inte ser på dom bilderna med "friska" ögon utan ser ngt annat i dem än vad vi andra gör. Trist ... man måste tänka sig för noga!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0