Onsdag 14/1

Hej hej ....nu var det länge sedan jag skrev här. Men nu är jag så gott som på banan igen. Lucas är lite hängig..han har feber och är snorig men tror att han börjar att pigga på sig nu, han är väldigt på G ikväll iaf!! HOPPAS att han är feberfri imorgon. Idag har vi donat lite här hemma och städat undan lite, får se om jag kanske kan få undan lite julpynt imorgon, får se hur det går nu när jag kommer att vara ensam med två hundar och två barn..hihi lär inte hinna så mkt alls kan jag tänka mig. Agnes får vara hemma nu när det går magsjuka på dagis, vi vill ju INTE att Lucas ska få det och inte vi andra heller naturligtvis.Tänkte lägga in lite fina bilder på våra djur oxå..dom har jag ju inte ens nämt i bloggen förrän nu, vi har två hundar en liten Cavalier King Charles spaniel som heter Ronja och en  Bernersennen som heter Alice. Det slank in en fin bild på hästarna som vi hade förut...en bild på Magee och hennes föl och en annan på min Flisan. Ha det gött!!





Maggan och Casira


Ronja som valp


Flisan


Alice






Ronja och Henry

Kommentarer
Postat av: Carro

Åh vilka fina bilder det är här på barn och hundar!!!:)) insåg inte alla uppdateringar du gjort....såg inte dina nya inlägg förut så jag fick mkt att läsa...du har varit flitig att blogga!

Får en tår i ögat när jag ser Henry och Ronja i soffan.....tänk va mysigt dom hade!!!

Hadet så fint! kramkram

2009-01-15 @ 22:18:15
URL: http://metrobloggen.se/carrolajna
Postat av: Selma

Jag är mycket upprörd att inte jag fick vara med på någon bild...min mamma brukar säga att jag alltid gör mig bäst på bild för jag är så tyst och snäll då!;)

Hälsningar/Selma

2009-01-17 @ 00:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0