Taco kväll!!

Nu är vi mätta och belåta ..idag blev det tacos med svärmor och svärfar. Att jag alltid ska slänga i mig tacos...det är underligt, jag blir ju mätt på en enda tacos och sen blir jag hungrig efter två timmar igen..inte bra. Antar att det är för att det är sååå himla gott!!! Agnes verkligen älskar sin farmor och farfar, hon blir så glad då vi säger att dom ska komma eller att vi ska fara dit..ikväll har hon och farmor målat och lekt affär (oj oj vad roligt de hade) medan farfar och Daniel slumrade till i soffan efter maten.

Nu börjar jag bli less på alla dessa helgdagar..kan det inte få bli vardag och lite normalt nu, inget har varit sig likt sen Lucas föddes...bara helgdagar och en massa slams. Men det är ju skönt det oxå ibland!! 
Här kommer lite bilder från kvällen.


 oj oj vilken napp var min nu då??!!









Matsvimma!!

Kommentarer
Postat av: Veronika

hej! Vad söta barnen är!!! ;) Tycker det var längesen vi sågs nu, så jag hoppas det dyker upp ett tillfälle att ses snart! Jag laddar inför första dagen på jobbet imorron. Spännande som tusan! Kram

2009-01-06 @ 20:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0