Babymassage!!

Idag var vi på babymassage igen, Lucas gillar det verkligen!! Han blir helt mosig och slö när vi är där, det är så mysigt!! Förra veckan var vi hem till Jette-Pia efteråt på lite fika, hon bor ute i Omne så det var en bit att åka och jag hade väntat mig trubbel för vi har världens dåligaste vinterdäck(trots att dom är nya) och det hade kommit mycket snö men dom hade nyskottat och vägen var fin så det gick toppen. Den här veckan var vi bjudna till en av de andra tjejerna på fika men jag kände mig alltför stressad och hade för mycket att göra så jag fick helt enkelt tacka för inbjudan och fara hem....vi skulle ta det nästa vecka istället.Kul!!!

Idag har jag pappersjobb framför mig...det är baksidan med egen firma...blä för allt pappersjobb!!!   Jag har starka funderingar på att söka mig en tjänst istället, tänk att få vara anställd och göra sina timmar på jobbet och slippa allt det där med papperen efteråt. Om det är ngn som vet av en frisörtjänst  i närheten lämna gärna ett avtryck på komentarer.
Nä men jag vet inte...det har ju sina fördelar oxå att vara egen, man styr liksom skutan själv men det är mycket annat ansvar oxå, jag vill liksom bara hålla på med det jag verkligen älskar och det är att jobba med hår. Ja ja nog om det ..tillbaka till pappersjobbet.

Förresten så måste jag ge vår son en liten klapp på axeln som dels vänder sig för fullt nu från rygg till mage och sen är han ju såååååå himla lättsam, sover mycket och när man ska lägga honom i vagnen när han sover lunch då lägger vi bara ner honom när han är vaken och drar ut vagnen och där ligger han och jollrar lite och sen somnar han. Så var aldrig Agnes..hon var lättsam men inte som Lucas, han är otrolig!!!! 
Idag känner jag mig dock lite trött...Lucas vaknade till och hade trubbel med magen vid 2 tiden inatt...sen kom han aldrig till ro riktigt utan vaknade om vart annat hela tiden tills 5 då fick han äta och sen somnade han om igen och sov till 9. Men ni kan ju fatta hur sliten jag känner mig idag...puh!!!  Jag som är van att få sova..och jag behöver mycket sömn jag. 

Snart är det vår hörrni !!!

Tänk när vi får plocka tussilago..oj oj det ska jag göra med Agnes i år, KUL!!!

Kram på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0