Bakdag...

eller inte det är ju frågan!!  Som ni alla vet så hör inte bakning till mina favoritsysselsättningar, jag är dålig på det och jag tycker inte att det är det mista kul men ibland måste man ju...som nu tex , vi ska ju snart ha dop och vill ju gärna ha ngt att bjuda på. Vi får väl se om det bli idag eller en annan dag. Måste iaf spåna lite på vad jag ska baka, ska googla på enkla kakor så får jag väl se vad det blir!! 

Igår köpte jag en liten blomma till Agnes och OJ så glad hon blev!! 
Kramade om paketet och sa - jag blomma mamma!!
Hon var sååå glad över blomman så oj oj oj !!!
Imorse då hon vaknade och kom nerför trappen så tittade hon in i köket och såg blomman igen och sken upp som en sol igen ..BLOMMA!!!!   Ja så lite kan göra så mycket!!!


Ikväll blir det Robinson för hela slanten varvat med lite bakning ..kanske ;)

Nä... nu sover bägge barnen och nu ska jag passa på att ta en kopp te och njuta av lugnet, sen ska vi gå ut och plocka in lite björkris, köpte lite påskdun igår så nu ska jag dona lite på bron, och göra fint!!!  Ha en myspysig lördag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0