fin fina födelsedagspresenter

fick jag på min födelsedag det haf jag ju redan berättat!!!  Här kommer lite bilder på några saker

Halsband av Daniel och barnen med Lucas och Agnes ingraverat...mmm lovely!!!


En mycket fin ring av pappa och Gudrun!!! 


Ett armband av min älskade syster med familj....amor vincit omnia.
På baksidan står det " Love you, systra mi"


Hammock...jäääää nu ska vi få en mysig sommar massor av sol och massor av mys i hammocken!!!

Nu måste jag gå hus i syn och fota allt annat fint som jag oxå fick!! Lägger in med bilder en annan dag...kram på er !!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hejsan!

Åhhh vilka fina presenter du fått, och det där halsbandet, sånt vill jag också ha..med barnens namn. Och armbandet från systra din, gulligt!



Tack Tack!!!!Jag kan tipsa dig om denna tjej, det är hon som hjälp mig med min blogg =)

Är inte så teknisk själv ;-)

http://candis.se - hon är superduktig!!!

Gå in och kika!

Kraaam

2009-03-11 @ 16:12:21
URL: http://lindaenroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0