Foton!!!

Lite mer bilder hemifrån!

Örhängen jag köpte för presentkortet jag fick av Fia&Ante, Helen&Leif, Mange&Linda


Den fina Orkidén jag fick av Mia & Uffe



Snyggt grytunderlägg som ser ut som en hällakaka!! Den fick jag av Ida & Micke med familj!



Ljuslyktorna fick jag av Håkan & Erika med familj.



Blomgruppen fick jag från Linda & Roger med familj..så himla fin,
dom vet verkligen vad jag gillar på Ullångers blommaffär.
Ljuslyktorna som står brevid fick jag av Malin & Johan.
Tack alla mina vänner...vi verkar veta exakt vad jag gillar.



Om man kan säga att en vattenkokare är snygg så är den här väldigt snygg!!! 
Den fick jag oxå av Fia&Ante, Helen&Leif, Mange&Linda



Hallå där..jag ska på konsert oxå..PINK, tjoho!!!!  Tack Carro, Terese&fredrik, Jonna&Jörgen!!! LOVE U!!



Presentkort på Spa på paradisbadet av Tessan,Mårten & Johan. Tror jag ska prova på floating!!

Floating i en timme ger lika djup vila som 4-5 timmars sömn och stresshormonet adrenalin minskar. Metoden frigör kroppens eget "lyckohormon" seratonin, och gör att koncentrationsförmåga och kreativitet förbättras.



Du behöver floating om du...


* Är stressad och utbränd

* Sover dåligt på nätterna

* Har whiplash

* Har spänningshuvudvärk

* Har spända axlar/nacke

* Har dålig blodcirkulation

* Har eksem eller psoriasis

* Är idrottare

* Har värk i kroppen t.ex. fibromyalgi

* Har tunga, påfrestande arbetsuppgifter

* Behöver koppla av inför ett viktigt uppdrag

* Är småbarnsförälder och har jobbiga nätter

* Ofta är förkyld och småkrasslig

* Är gravid och vill känna hur din baby har det

* Har suttit i många och långa sammanträden

* Eller om du ´"bara" vill ha en stunds ordentlig avkoppling.


Effekter av floating !


* Avspända muskler

* Bättre blodcirkulation

* Stärkt immunförsvar

* Klarare tankar

* Ökad kreativitet

* Bra stresshantering

* Smärtlindring

* Återhämtning

* Floating förbättrar idrottsprestationer och hjälper till att förebygga

   idrottsskador, ökar självläkning och återhämtningsprocessen.

Fick även an massa fina blommor..TACK alla ni jag är otroligt tacksam för allt jag fick, tyvärr så kan jag inte lägga upp allt för varken tiden eller utrymmet på bloggen räcker till men jag är OTROLIGT tacksam för allt. Kram på er !!


Kommentarer
Postat av: Tina

Har glömt att kolla din blogg! Snygg!

Vinga tjatar fortfarande om att du ska på Pink...

Hon är liiiite avis. Inte hennes mamma, näe inte alls;). Ha de. /Tina

2009-04-06 @ 21:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0