Helg igen...sååå härligt!!

I fredags så hade vi en toppendag. Först så var vi iväg på paradisbadet ..det var bara jag och Agnes från våran familj. Vi åkte dit med Carro, Terese och Felicia, Kicki & Olivia, Monika Korén och hennes familj. Hade riktigt mysigt.....det var första gången felicia badade och hon verkade njuta av det varma vattnet...hon somnade som en stock efter iaf!! *ler*
Efter badet så tog vi en härlig lunch på UH...så himla gott fika dom har alltså, jag åt lasange och Agnes fick pannkaka... smaskens!! Vi avslutade med en tur på stan, köpte en baddräkt till Agnes...i grevens tid kan man säga för badbyxorna var heeeelt slut, inte så underligt med tanke på hur mycket vi  badar *hihi*

 Det blev den här baddräkten från HM

På kvällen kom Jannice, Janne, Alva & Tilda på besök, det var roooligt!!!
Barnen lekte och hade roligt.  På kvällen åt vi nacokyckling..mumma!!
Jannice är ju gravid och det är inte så länge kvar tills bf och jag kan ju säga som så....vilken kula, snacka om att ha svalt en badboll...så underbart fin mage du har min vän!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0