onsdag 4/3

Tack alla som var här och firade mig på min 30 års dag...jag hade en sjukt härlig dag med masor av folk och mycket fina presenter och blommor. Behöver jag säga att det var TULPANER jag fick mest av...jag älskar den blomman den gör mig så himla glad!!!  Tack tack tack!!!!!!!

Den här veckan började med att vi hade vår första babymassage på måndagen och då är det ju så att man har bebisen liggandes framför en och så gör man strykningar över kroppen, olika delar varje träff och nu hade vi armarna och benen. Man ska berömma barnet när man känner att dom börjar att slappna av och till en början så tyckte väl Lucas att det var mest lite roligt och spännande att ligga naken och titta på allt runtomkring men sen fattade han verkligen galoppen...när jag var på sluttampen med benen så somnade han ifrån allt..han var som en degklump...lilla vännen gillade verkligen det där, han har inga problem att slappna av han inte!!! Efter föräldraträffen så gick vi mammor på Ullas och tog en fika..det blev årets första semla!!!  Mumma!!!!

Tröttnäsan!!

På eftermiddagen så gick jag och Agnes och badade...måste ju passa på nu när det är öppet på dagarna under sportlovet!! Bada det är på tio top listan av aktiviteter för Agnes..oj oj det kommer nog strax efter måla, eller låla som säger!!

Nu kan jag inte uppdatera er mer för tillfäller för vår son är hungrig!!!   hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0